Бізнес-план пекарні JJB

Резюме бізнес плану

Введення

Jolly's Java and Bakery (JJB) є стартапом кав’ярні і роздрібної торгівлі хлібобулочними виробами розташований в південно-західному Вашингтоні. JJB планує зловити інтерес регулярної лояльної клієнтської бази з її широким розмаїттям кави та кондитерських виробів. Компанія планує побудувати сильну ринкову позицію в місті, через досвід промисловості партнерів і м'яке конкурентне середовище в цій галузі.

JJB прагне запропонувати свою продукцію за конкурентними цінами, щоб задовольнити попит клієнтів з середнім і високим рівнем доходу місцевих жителів та туристів.

Компанія

JJB розташовано в штаті Вашингтон. Компанія в рівній мірі належить і управляється двома своїми партнерами.

Містер Остін Паттерсон має великий досвід в області продажів, маркетингу та управління, а також був віце-президентом з маркетингу  Jansonne & Jansonne і Burper Foods. Містер Девід Поля приносить досвід в галузі фінансів та управління, тому що працював в якості головного фінансового директора Flaxfield Roasters і національної кави мережі магазинів BuzzCups.

Компанія має намір найняти двох штатних кондитерських пекарів, що будуть працювати в шість неповних робочих днів.

Продукти та послуги

JJB пропонує широкий асортимент кави та еспресо продуктів, все з високоякісних колумбійських імпортних кавових зерен. JJB обслуговує всіх своїх клієнтів, надаючи кожну каву еспресо, виготовлену відповідно до бажань клієнта, аж до найдрібніших деталей.

Пекарня забезпечує свіжоприготовлені хлібобулочні вироби і печиво протягом всього часу бізнес-операцій. Шість-вісім помірних партії хлібобулочних і кондитерських виробів отримують протягом дня, щоб забезпечити свіжу випічку завжди доступною.

Ринок

На ринку продажу кави в роздріб у США останнім часом спостерігається швидке зростання. Морський клімат на південному заході Вашингтона стимулює споживання гарячих напоїв протягом всього року.

JJB хоче завоювати велику регулярність клієнтської бази, і, отже, буде концентруватися свій бізнес і маркетинг на місцевих жителів, які будуть домінуючими клієнтами на цільовому ринку. Це дозволить створити здорову, послідовну базу доходів для забезпечення стабільності бізнесу. Крім того, потік туристів, як очікується, складе приблизно 35% доходів. Висока видимість і конкурентоспроможність продукції та обслуговування є критичними для захоплення цього сегмента ринку.

Фінансові міркування

JJB планує залучити $ 110 000 власного капіталу, і запозичувати $ 100000 кредиту гарантовані SBA також на десять років. Це забезпечує основну необхідну частину поточного фінансування.

JJB передбачає продаж близько $ 491 000 на перший рік, $ 567 000 протягом другого року, і $ 655 000 протягом третього року згідно плану. JJB повинна почати заробляти вже на четвертий місяць своєї роботи. Прибуток за цей період часу, як очікується, складе близько $ 13000 на перший рік, $ 36000 на 2 рік, і $ 46000 у третій рік. Компанія не очікує ніяких проблем грошового потоку.

Бізнес план пекарні

1.1 Місія

JJB прагне запропонувати високу якість кави, еспресо, і кондитерські вироби за конкурентоспроможною ціною, щоб задовольнити попит місцевих жителів ринок площа і туристів з середнім і високим рівнем доходів.

1.2 Ключі до успіху

Ключі до успіху для JJB включатиме в себе:

Забезпечення високої якості продукції і особистого обслуговування клієнтів.

Конкурентне ціноутворення.

2 Резюме компанії

JJB пекарня і кафе управляється двома партнерами. Ці партнери представляють продаж / управління і фінансів / адміністрації області , відповідно. Партнери будуть надавати фінансування з власних заощаджень , які будуть охоплювати початкові  витрати і забезпечити фінансову подушку протягом перших місяців роботи. Адміністрація малого бізнесу (SBA) видасть позику, що покриє решту необхідного фінансування. Компанія планує побудувати сильну ринкову позицію в місті, завдяки досвіду в промисловості партнерів і м'якому конкурентному середовищі в цій галузі.

2.1 Власники компанії

JJB включено в штаті Вашингтон. Компанія в рівній мірі належить її двома партнерами.

2.2 Резюме стартапу

JJB є стартап компанією. Фінансування буде надходити з капіталі партнерів і SBA кредиту протягом десять років. У наступній таблиці і в таблиці ілюструють прогнозовані початкові стартові витрати компанії  (щоб побачити таблицю скачайте бізнес план пекарні повністю).

Бізнес-план пекарні

Продукція

JJB пропонує широкий асортимент кави та еспресо продуктів , все з високоякісних колумбійських вирощених імпортних кавових зерен. JJB обслуговує всіх своїх клієнтів , надаючи кожну каву і еспресо з продуктів , виготовлених відповідно до клієнта , аж до найдрібніших деталей. Хлібобулочна пекарня забезпечує свіжоприготовлені хлібобулочні вироби і печиво протягом всього часу бізнес-операцій. Шість-вісім помірних партії хлібобулочних і кондитерських виробів отримують протягом дня , щоб забезпечити свіжу випічку завжди доступною.

Аналіз ринку

Фокус пекарні знаходиться на задоволення потреб регулярної локальної бази жителів міста, а також значний рівень турпотоку з довколишніх магістралей.

4.1 Сегментація ринку

JJB фокусується на клієнтах з середніми і високими доходами. Ці сегменти ринку споживають більшість кави і еспресо продуктів.

Місцеві жителі

З місцевих жителів JJB хоче створити велику регулярну клієнтську базу. Це дозволить створити здорову, послідовну базу доходів для забезпечення стабільності бізнесу.

Туристи

Туристичний потік становить приблизно 35% доходів. Висока видимість і конкурентоспроможність продукції та обслуговування є критичними для захоплення цього сегмента ринку.

4.1.1 Аналіз ринку

Діаграма і таблиця нижче демонструє загальний ринковий потенціал вищеописаних клієнтських сегментів.

4.2 Цільовий ринок

Домінуючим цільовим ринком для JJB є регулярний потік місцевих жителів. Особисті і доцільно обслуговування клієнтів за конкурентоздатною ціною є ключем до підтримання місцевого ринку цього цільового ринку.

4.2.1 Потреби ринку

Оскільки Вашингтон має прохолодний клімат протягом восьми місяців в році, гаряча кава користується дуже великим попитом. Протягом решти теплих чотирьох місяців року, холодні кавові продукти також користуються високим попитом. Значна частина продажів протягом дня відбувається в ранкові години, перед десятою ранку , з відносно стійким потоком протягом решти дня.

4.3 Обслуговування

Промисловість кави в роздріб в США останнім часом швидко зростає. Морський клімат на південному заході Вашингтона стимулює споживання гарячих напоїв протягом всього року. Ті, що п'ють каву в Тихоокеанському Північному Заході вибагливі до якості напоїв, пропонованих в численних барах кава по всьому регіону. Незважаючи на низьку конкуренцію в безпосередній близькості, JJB буде позиціонувати себе як місце, де клієнти можуть випити чашку ароматної кави зі свіжою випічкою в спокійній обстановці.

4.3.1 Конкуренція і купівельна поведінки

Конкуренція в районі є невисокою і не забезпечує рівень якості продукції та обслуговування клієнтів як JJB. Місцеві клієнти шукають високоякісний продукт в розслаблюючій атмосфері. Вони хочуть унікальне, стильне місце.

Провідні конкуренти продають смажену каву високої якості, італійські еспресо напої , холодні напої , різноманітні тістечка та кондитерські вироби, лінії преміум  через мережу роздрібних магазинів. На додаток до продажу через мережу роздрібних магазинів,провідні конкуренти продають каву і чай продукцію через інші канали поширення.

Асортимент продукції дуже різниться в залежності від розміру кожного магазину і його розташування. Великі магазини несуть широкий вибір зерен кави різних розмірів і типів упаковки, а також асортиментом кави і обладнання та аксесуари для еспресо, такі як кавомолки, кавоварки, еспресо , кавові фільтри, ємкості для зберігання, туристичні келихи і кухлі. Менші магазини і кіоски, як правило, продають повну лінійку кавових напоїв, більш обмежений вибір зернової кави і кілька аксесуарів. У 2000 фінансовому році , частка роздрібних продажів за типом товару становила приблизно 73% напоїв , 14% продуктів харчування , вісім відсотків зернової кави , і п'ять відсотків кавового обладнання та приладдя.

Технологічно просунуті конкуренти роблять свіжу кави та кавові продукти , продаючи їх зручно через поштові замовлення і в Інтернеті. Крім того декілька великих конкурентів пересилають по пошті каталоги з їхньою продукцією. Сайти цих пекарень дозволяють клієнтам переглядати і купувати каву , подарунки та інші деталі через Інтернет стали популярними.

Стратегія і тактика реалізації

JJB вдасться втриматися на ринку , пропонуючи споживачам високу якість кави , еспресо , хлібобулочні та кондитерські вироби з індивідуальним обслуговуванням за конкурентноздатною ціною.

5.1 Конкурентні переваги

Конкурентна перевага JJB є відносно низький рівень конкуренції в даній місцевості в даній конкретній ніші.

5.2 Стратегія продажу

Як показано на діаграмі і таблиці,  JJB передбачає продажі близько $ 491 000 на перший рік , $ 567 000 протягом другого року , і $ 655 000 протягом третього року плану (таблиці доступні у повній версії – скачати).

пекарня - бізнес план

Управління

Остін Паттерсон має великий досвід в області продажів , маркетингу та управління , а також був віце-президентом з маркетингу  Jansonne & Jansonne і Burper Foods. David Fields приносить досвід в галузі фінансів та управління , оскільки працював у якості головного фінансового директора Flaxfield і національної мережі кавових магазинів BuzzCups.

6.1 Персональний план

Як показує персональний бізнес план , JJB планує зробити значні інвестиції в продаж , підтримки продажів і розробку оригінальних продуктів.

Фінансовий план

JJB планує залучити $ 110 000 власного капіталу , і також запозичувати $ 100000 гарантовані SBA кредиту на десять років. Це забезпечить основну необхідну частину поточного фінансування.

7.1 Аналіз беззбитковості

Аналіз беззбитковості JJB заснований на середньому обсягу продажів в одиницях і операційних витратах. Вони представлені у вигляді за одиницю доходу , за одиницю вартості , а також інших витрат. Ці консервативні припущення роблять для більш точної оцінки реального ризику.

Бізнес план пекарни

7.2 Прогнозовані прибутки і збитки

Дані прибутки та збитки показує таблиця , JJB планує продовжити стійке зростання рентабельності протягом найближчих трьох років роботи.

7.3 Прогнозований грошовий потік

Прогноз руху грошових коштів показує , що асигнування на поточні витрати достатні для задоволення потреб JJB, так як бізнес генерує грошовий потік, достатній для підтримки операцій.

бизнес план пекарни

7.4 Баланс

Нижче наведено прогнозований баланс для JJB (доступно у версії з таблицями).

7.5 Показники діяльності

У наступній таблиці представлені основні співвідношення для роздрібної хлібопекарської та кав'ярної промисловості. Ці відносини визначаються стандартною галузевою класифікацією (SIC) код 5812, місця громадського харчування.