Бізнес план відкриття магазину одягу

Сьогодні у нас досить цікава тема, а саме бізнес-план магазина одягу. Розмірковуючи над бізнес-ідеєю для відкриття свого бізнесу практично у всіх приходить думка відкрити власний магазин або одягу, або відкрити магазин продуктів.

Я звернув на це увагу так як більшість моїх знайомих, які збираючись займатися бізнесом розглядали саме 2 ці варіанти. Чому так якщо чесно не знаю, напевно тому що вони найпоширеніші.

Ця тема вже розжована уздовж і поперек, але дивний парадокс насправді місця в яких можна купити гарний одяг можна перерахувати по пальцях. Так що, не дивлячись на глобальну конкуренцію, ця ніша ще не повністю заповнена. Чим ми і скористаємося!

Як відкрити магазин одягу

Відкриття магазину одягу заняття перспективне. На ряду з продуктами одяг є предметом першої необхідності.

У статті я розрахую приблизний бізнес-план магазина одягу.

Насправді складання бізнес-плану не дає 100% гарантію що бізнес почне приносити прибуток. Це залежить від дуже багатьох чинників і в кожному випадку розрахунки повинні бути індивідуальні. Але дозволяє побачити більш детальну картину бізнесу.

Я сам особисто ніколи не користувався бізнес-планами, точніше бізнес-плануванням. Як я вже говорив раніше в своїх статтях бізнес план потрібен тільки для великих проектів.

Діяльність малого бізнесу, як правило, до них не відноситься. Так що бізнес-план для малого бізнесу є скоріше шпаргалкою ніж необхідністю.

Бізнес план-магазину одягу розглянемо з розрахунку грошових коштів в розмірі 100000 гривень.

Реєстрація магазину одягу

Для реєстрації магазину одягу необхідно зареєструвати ІП, під час реєстрації необхідно вибрати з класифікатора КВЕД види діяльності роздрібна торгівля одягом.

Звертаю Вашу увагу що з 2016 року змінюється класифікатор КВЕД і види діяльності будуть іншими.

Місце під магазин одягу

Для початку бізнесу під магазин одягу буде досить бутика 15 кв. м. Його необхідно відкривати в місцях скупчення Ваших конкурентів.

Як не дивно так набагато простіше вийти на ринок. Місце де вже торгують одягом частково напрацьовано і люди туди ходять саме за цією категорією товару. У нашому випадку доведеться брати асортиментом + якістю речей ну і природно ціною.

Найкраще для вибору місця під магазин одягу підійдуть ринки або торгові центри. Ні в якому разі не відкривайте магазин з продажу одягу в окремому магазині бо ви його не розкрутите. Тут мається на увазі якщо Ви обмежені в засобах.

Точніше його можна розкрутити, але на це піде багато грошей на рекламу і часу. Вартість оренди в торгових центрах дуже відрізняється, тому це дуже індивідуально.

Асортимент магазину одягу

Так як при розрахунку я припустив, що у нас обмеження в коштах 100000 грн. тому з асортиментом необхідно обмежитися.

Я б запропонував зробити бутик більш вузькоспеціалізованим. Наприклад займатися тільки штанами або сукнями, або ще чимось з одягу. Сенс думаю тут ясний. Головне щоб був вибір.

Припустимо 150 видів штанів, щоб людину яка цікавиться саме штанами бутик привернув відразу. Так само обов'язково додати в асортимент попутні товари.

Якщо асортимент буде складатися з штанів, то додайте сюди ремені і шкарпетки. Це буде найоптимальніший варіант. На закупівлю товару необхідно витратити мінімум 60000 грн. Чим більше ця сума тим природно краще.

Устаткування для магазину одягу

Що стосується торгового обладнання. Обов'язково необхідно придбати:

Буде потрібно пара скляних вітрин середня ціна такої вітрини 1500 грн., + Вітрина глуха на якій буде стояти каса її ціна 1000 грн.

В залежності від асортименту купіть вішала, манекени, економ панелі, обов'язково хороше дзеркало в повний зріст.

Разом на закупівлю обладнання плануємо вкластися в суму 15000 грн.

Де купити устаткування вирішувати Вам, в Інтернеті багато компаній, які займаються продажем устаткування для магазинів.

Можу відразу сказати, що краще таку покупку зробити саме через Інтернет, так як сума в 15000 грн. вже є дрібним оптом.

Замовивши обладнання самостійно Ви заощадите мінімум 30% в порівнянні з тим якщо будете купувати у себе в місті.

Магазини, які торгують торгівельним і технологічним устаткуванням роблять націнку мінімум 60%. Так що при самостійній закупівлі можна заощадити близько 5000 грн.

Реклама магазину одягу

 Якщо Ви знімете місце в торговому центрі де багато бутиків з одягом сильно вкладатися в рекламу сенсу немає. Рекламу потрібно правильно скоригувати:

  1. На вулиці повинен бути барвистий банер. Придумайте помітну назву Вашому бутіку, який відображає категорії товару якими Ви займаєтеся. Воно повинно бути на плакаті природно з номером бутика.
  2. Замовте карти знижок. Кожному клієнту який робить покупку вручайте знижку 10% -15%.
  3. Один раз на місяць влаштовуйте розпродаж товару зі знижкою 20%-50%. Оновлення асортименту повинно бути постійно, товар не повинен лежати мертвим вантажем.
  4. Можна проводити акцію кожного 30 числа місяця знижка 30%. Коли проводите розпродаж рекламу можна дати в рядок, що біжить по телевізору. За 3 дні до початку акції із зазначенням дня акції.

Іншу рекламу давати сенсу немає. Вона не коштує витрачених грошей.

Витрати магазину одягу згідно бізнес-плану

Разові витрати магазину одягу

  1. Реєстрація ІП - 300 грн.
  2. Відкриття розрахункового рахунку - 300 грн. (Тут може сума відрізнятися).
  3. Виготовлення печатки - 300 грн. (Середня сума).
  4. Закупівля обладнання - 15000 грн. (Середня сума).
  5. Закупівля товару 60000 грн.
  6. Виготовлення штендера (розкладний з даними бутика) - 1500 грн. + Банер 1000 грн.

Разом перед початком діяльності отримуємо витрати 80000 грн.

Витрати магазину одягу постійні в місяць

  1. Оренда бутика - 4000 грн. в місяць.
  2. Заробітна плата продавця - 4000 грн. в місяць.
  3. Реклама - 3000 грн. в місяць.
  4. Податки 1500 грн. в місяць.
  5. Фіксовані внески ІП - 1000 грн. в місяць.
  6. Відрахування за працівника до фондів ПФР і т.д. - 1200 грн. в місяць.

Разом отримуємо постійні витрати 15500 грн. в місяць.

З 100000 грн. при початку діяльності у нас залишилось 19200 грн. Цих грошей вистачить покрити витрати за 1 місяць.

Рентабельність магазину одягу

І так, націнка на одяг становить від 100% до 300%, в бізнесі в цій сфері найвищий показник націнки.

Для того щоб вийти на точку беззбитковості навіть з самої мінімальної накруткою в 100% необхідно домогтися загального обороту в 35000 грн. в місяць.

Що становить 35000:30=1100 грн. в день. Вся торгівля понад цього показника вже починає приносити прибуток.

За мірками бізнесу досить таки маленька сума. Мої знайомі підприємці, які торгують одягом, в середньому в день роблять виручку 3000 грн., це нормальна сума, яка дозволяє заробляти більше 50000 на місяць чистими грошима з 1 точки.

Взагалі на показник продажів впливає багато факторів. Самі основні це місце розташування і якість товару. Виручка за 1 вихідний день може скласти і 20000 грн., а потім 3 дня дорівнювати нулю.

Наприкінці хочеться сказати, що асортимент товару постійно треба підтримувати і якщо ви продали товар за тиждень на 20000 грн., то як мінімум на 10000 Ви повинні закупити цей товар.

Починаючи такий бізнес з нуля його можна непогано розгорнути. Головне, щоб одяг який Ви будете привозити був стильним і якісним, робити чергову точку ширвжитку сенсу немає ніякого, так як таких точок як бруду, а скласти бізнес план магазину одягу буде правильним рішенням.